Indeks potrošačkih cena u maju viši za 1,5 posto

Bez autora
Jun 13 2010

Indeks potrošačkih cena se definiše kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju.Cene ovih proizvoda i usluga u maju u odnosu na april 2010. godine u proseku su više za 1,5 posto, saopštio je Republički zabvod za statistiku. Potrošačke cene u maju 2010. godine u odnosu na isti mesec 2009. godine više su za 3,7 posto. Potrošačke cene u maju 2010. godine u odnosu na decembar prošle godine su povećane za 4,1 posto...

Indeks potrošačkih cena u maju u odnosu na april 2010. godine viši za 1,5 postoIndeks potrošačkih cena se definiše kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju.

Cene ovih proizvoda i usluga u maju u odnosu na april 2010. godine u proseku su više za 1,5 posto, saopštio je Republički zavod za statistiku. Potrošačke cene u maju 2010. godine u odnosu na isti mesec 2009. godine više su za 3,7 posto.

Potrošačke cene u maju 2010. godine u odnosu na decembar prošle godine su povećane za 4,1 posto.

Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje u maju u odnosu na april 2010. godine, najveći rast cene zabeležen je u sledećim grupama: hrana i bezalkoholna pića – 2,8 posto, transport, rekreacija i kultura - dva posto., zdravstvo – 1,6 posto, nameštaj, pokućstvo i tekuće održavanje – 1 posto i restorani i hoteli – 0,7 posto.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik